Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 30 september 2011

där ser man

Blev väckt av telefonen imorse. Supertrött, ville sova längre. Thomas gnällde på att om jag inte var uppe hela nätterna kanske jag skulle jag kunna gå upp tidigare. Jag går å lägger mig runt 12, tittar på ett par timmar eller nått å sen går jag upp runt 9. E ju inte direkt så att jag sover bort hela dagarna. Så jag frågade va i helvete jag skulle va uppe tidigare för..

Det var iaf jobbet som ringde. Jag blev erbjuden tjänst som, va fan hette de nu då. Öhj, trött jag blir på mig själv.
Det är iaf en tjänst som innebär att jag ska vara ansvarig, göra scheman och så. Att det blir mig personalen ringer till när dom är sjuka och så. Organiserare kanske det hette. Det skulle innebära högre timlön plus 3000:- extra varje månad för att jag gör det. Jag sa att jag skulle fundera över helgen och ge ett beslut nästa vecka.
Tål ju att tänkas på. Jag som alltid säger att jag vill ha så hög lön som möjligt med så lite ansvar som möjligt. Men, på varje nytt jobb jag får så blir de ju hur mycket ansvar som helst direkt. Jag ser nog ut att vara en ansvarstagande vuxen. Dom skulle se mig full, va jävla vuxen jag e då. höhö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar