Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 8 september 2011

Torsdag.

God Morgon.

Tog ju vaccin i måndags, de va mot hepatit a och b. Så nu ska jag vara vaccinerad emot det i 25 år ungefär. Måste bara hitta mitt vaccinationskort och skriva i när jag tagit sprutan.

Inga planer för dagen, om regnet lugnar ner sig lite ska jag nog cykla till affären. Tar mig ju ingenstans då bilen har nästintill punka å ingen bensin.
Ser iaf framemot helgen, på söndag fyller min absolut wünderbara vän/lover Milosovich år :) Så på lördag blir de kalas för hela slanten. Och alltid lika glada och roliga Freja ska dit också. Känner på mig att de kommer att bli skratt, fjortismusik, xbox och annat skoj. Bara tok med andra ord! awesome :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar