Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 22 september 2011

just de.

När var det man skulle sova. Somna kanske halv 4 eller nått inatt. Vaknade 06:20, å undrade va fan jag gjorde vaken. Lyckades somna om, och sen ringde thomas och väckte mig strax innan 9.
Åt frukost i sängen till en film, Scott Pilgrim vs. The World. Riktigt bra.
Va hungrig å frukosten skulle bli awesome, hade lyxat till de med tomat på mackorna, en tugga hann jag ta. Brödet smakade mögel, spottade, sköljde munnen. Inspekterade brödet, kollade datumet å de hade gått ut den 20:e å allt bröd va mögligt. Bra morgon helt enkelt.

Har precis avslutat ett träningspass å svetten bara rinner av mitt röda ansikte, i know fresch!
Nu ska jag duscha, äta lunch. 16:30 börjar jag jobba, slutar 20 sen drar vi till dalarna.
Packa måste jag oxå göra. Hatar å packa, hatar mer att packa upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar