Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 27 september 2011

det går bra nu

Har gått superbra att jobba idag med. Ska hoppa in extra på torsdag eftersom familjen ska iväg på något. Blir eventuellt första gången jag är helt själv då.
När jag började sa dom att det kunde hända, men de skulle vara långt in i framtiden. Torsdag blir min 9:e dag på detta jobb, det e lååååångt in i framtiden det :P
Men det gör inget, jag trivs så himla bra, så de gör absolut ingenting!

Jag håller tummarna oxå för att Lisa har det bra på sitt nya jobb oxå, saknar henne faktiskt. Hade så himla skoj i helgen :D

Nu ska jag ta mig en kopp te och fortsätta läsa min bok. Den e snart slut. E inne på kapitel 30 eller nått nu. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar