Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 28 september 2011

Slut.

Idag jobbar Thomas sin sista dag på Trexab. Kommer att bli skitkonstigt att han ska vara hemma.
Jag är ju van vid att vara hemma själv hela dagarna. Lalla runt, och göra vad jag vill i min takt.
Får väl se hur de går, vet ju egentligen inte hur mycket han kommer att vara hemma heller. Han har ju sitt andra jobb oxå.

Läste ur boken igår, skitbra. Jag grät t.om på slutet. Har läst över 300 sidor på mindre än två dar. Snacka om att fastna i en bok.
Nu måste jag bara hitta en ny bok som jag kan börja läsa. :)

Förkylningen börjar bli bättre, är inte speciellt täppt i näsan längre. Nu är det bara halsen. Hostade som en tok imorse.
Men jag fyller kroppen med c-vitamin. Dricker sjuka mängder juice. Har öppnat ett fönster för frisk luft och tänkte ta en promenad senare idag.
Men nu blir de lunch å förmodligen kolla på en film.

bilden är ett år gammal, sept2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar