Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 29 september 2011

Kvällning

Det gick jättebra att jobba själv. Fick en kudde i huvudet när vi låg på mattan på golvet. Lagom busig kille de där :)
Han bad mig stanna som assistent hos honom. Han vill att jag ska stanna till han får mera timmar, och det är nästa år. När han börjar gymnasiet. Jag sa att jag vill stanna, men kan inte lova något.

Åt lite kvällsmat när jag kom hem, och hörde att det hade gått bra för Lisa i norge, fan va skoj! :)
Har pratat med mams å planerat lite oxå, känns bra.
Mycket som känns bra och är skoj i detta inlägget. Jag är glad, är nog det som spelar in.
Livet är bra fint ibland!



1 kommentar:

  1. Vad go du är :) Saknar dig!

    Tog du på dig tjänsten som samordnare? :) Tycker ni kan komma hit den 29-30 okt och vara med oss på skoternsdag :)
    Hadeee! (säger jag med norskbrytning till alla brukare jag är till i Norge) ;) haha

    SvaraRadera