Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 14 september 2011

morgonnöje.


Nämn något som gjorde dig glad i går: Ett sms.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov, som en stock.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Bakade kakor på fejjan.

Det sista du sa högt: ”okej”

Det senaste någon sa till dig: ”nej, det är bra”

Vad har du druckit idag: Te.

Vad var det senaste du åt: frukost, två smörgåsar.

Vad var det senaste du köpte: mat på ica.

Vad är det för färg på din ytterdörr: svart.

Vad är det för väder hos dig nu: molningt med inslag av regn.

Godaste glassmaken: Daim

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eller kanske inte rent ut sagt kärlek.

 Drömmer du mardrömmar: Inte så mycket nu längre.

Trivs du med ditt jobb: Har ju precis börjat, men det känns bra.

Favoritklädsel: leggings.

Favoritlåt just nu: Lucky – jason mraz och colbie caillat.

Vad gör dig glad just nu: Träna och drömma.

Vad ska du göra härnäst: Klä på mig.

Höger- eller vänsterhänt: Är högerhänt, men önskade länge att jag var vänsterhänt. Det var coolare.

Humör just nu: Trött.

Favoritgodis: Allt som är rött.

Kläder just nu: En svart typ tunika. (ja, det är de enda)

Höstplaner: Jobba, leva mina drömmar, komma iform, må bra.

Hur många kuddar sover du med: Somnar med två, vaknar oftast med noll.

Spelar du något instrument: Elektrisk gitarr (guitar hero:P)

Morgon- eller nattmänniska: Natt absolut!

Vad är viktigast för dig: jag själv och familjen.

Snarkar du: Har hört att när jag väl snarkar, så snarkar jag gulligt, som en bebis.

Stjärntecken: Tvilling FTW

Äckligaste insekten: Fjärilar.

Längtar du mest efter just nu: Massa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar