Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 17 september 2011

inte som planerat

Hade en heldag inplanerad med Millan och barnen, men sen ringde dom från jobbet så en tjej är sjuk så jag ska åka in och jobba istället. Lite synd men jag behöver verkligen pengarna. Får åka till Millan till veckan istället, får försöka planera in någon dag.
Har precis kommit igenom mitt träningsprogram så jag ska bara varva ner och sen kasta mig i duschen, packa i allt som behövs till jobbet sen sticker jag. Jobbar framtill 18 idag, och eftersom det är Sophias sista dag på länge så ska vi försöka göra nått speciellt, blir säkert in till stan eller nått :)
Sen är det bara att ladda för grillpartaj och jobb igen imorgon.

Hörs när jag slutat. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar