Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 11 september 2011

gick fint.

Igår va de ju som sagt firande av Millan, de va skoj. Maten var god, vi skrattade osv. Sen fick Millan tyvärr huvudvärk, å gick å la sig. Vi andra åkte hem.

 jag drack vin medans jag väntade på att vi skulle åka.
 Alla som var hos Millan.
 Sebbe och hans lilla grogg-glas.
Millan <3

Idag har jag ju varit på arbetsintervju. Det gick bra. På föräldrarna lät det nästa som att jag redan var anställd. :) Ska dit imorrn på en provdag. Även fredag är inbokat. Så jag ska jobba 16:30-20:00. Inga långa dagar, men ändå skönt att få göra något. Det där jobbet verkar passa mig alldeles utmärkt. Kändes bra iaf :) 
Har fastnat i ett nytt spel som Sonny skickat till mig oxå, tack för den :P scribblenauts heter de. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar